zondag 21 november 2010

Sorry!!!

Hey Allemaal,
De laatste tijd schrijf ik niet zo veel meer op mijn blog en maak in geen filmpjes meer. Dit komt allemaal om verschillende redenen. Ik heb het een heel erg druk met school:Huiswerk,inleveropdrachten enz. Ook loop ik vaak bij de fysio vanwege iets in mijn knie waarnaar de oorzaak nog wordt gezocht. Ik heb het ook momenteel heel erg druk om persoonlijke redenen. Mijn oma ligt met kritieke toestand in het ziekenhuis. Daar heb ik het momenteel erg zwaar mee waardoor ik weinig slaap en heel erg moe ben. Dit allemaal wordt me af en toe te veel. De vrije tijd die ik dan over heb lig ik liever even op de bank of in mijn bed tv te kijken. Dussssss sorry ik zal proberen zo snel mogelijk alles weer op te pakken. Hopelijk willen jullie mij vergeven?!?!
Grtjs Larissa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten